Start it @kbc biedt start-ups exclusief vragenuurtje met Amerikaans internetfenomeen Gary Vaynerchuk

Antwerpen - De internationale topspreker Gary Vaynerchuk zakt op 16 februari af naar België voor de eerste What’s Next?! conferentie. Als hoofdpartner van het evenement biedt Start it @kbc, de grootste incubator van België, twintig start-ups de gelegenheid om het Amerikaanse internetfenomeen persoonlijk te ontmoeten. Tijdens een exclusieve Q&A-sessie na het hoofdevenement krijgen ze een uur de tijd om ‘Gary V’ persoonlijk vragen te stellen.

Start it @kbc slaagde erin om voor twintig start-ups een exclusieve Q&A-sessie te boeken met Gary Vaynerchuk, onmiddellijk na de What's Next?! conferentie. De Belgische start-ups krijgen een uur lang de mogelijkheid om in een exclusieve setting al hun vragen en bedenkingen af te vuren op de ‘entrepreneur pur-sang’.

Lode Uytterschaut, founder Start it @kbc: “Vaynerchuk is een internationaal fenomeen. Hij wordt overal ter wereld als spreker gevraagd en is de auteur van heel wat marketing-bestsellers. Maar bovenal is hij een self-made man en succesvol ondernemer, die als geen ander mensen weet te motiveren om zelf iets te maken van hun leven. We willen onze start-ups de unieke mogelijkheid bieden om hem niet alleen aan het werk te zien, maar om hem ook persoonlijk te ontmoeten en bevragen.”

De What's Next?! conference is een organisatie van het Antwerpse contentmarketingbureau Snackbytes, met Start it @kbc als hoofdpartner. Op de affiche staan onder meer presentaties van de Belgische digitale experts Steven Van Belleghem en Peter Hinssen, met als hoogtepunt de keynote speech van topspreker Gary Vaynerchuck.

Miljoenenbusinesses dankzij sociale media
Vaynerchuk werd 15 jaar geleden bekend in de Verenigde Staten door op korte tijd een bijzonder succesvolle online wijnshop uit te bouwen. Hij maakte daarvoor op een destijds ongeziene manier gebruik van sociale media en vermenigvuldigde zijn omzet op amper vijf jaar tijd van 1 miljoen naar 50 miljoen dollar.

In 2009 richtte Gary Vaynerchuk samen met zijn broer VaynerMedia op, een bedrijf waarmee hij zijn inzichten op het vlak van social media ten dienste stelde van wereldspelers zoals General Electic, Anheuser-Busch, Mondelez en PepsiCo. Ondertussen stelt hij meer dan 600 mensen tewerk, investeerde hij in verschillende start-ups en lijkt er maar geen einde te komen aan de groei van zijn imperium. Vorig jaar nog stampte hij VaynerSports uit de grond, waarmee hij profsporters adviseert over de inzet van hun digitale media en over zakelijke opportuniteiten na het einde van hun sportcarrière.

De Q&A met de twintig start-ups gaat door van 18u tot 19u.
Locatie: Boerentoren, Schoenmarkt 35, 2000 Antwerpen

Wie het publieke event wil bijwonen, kan nog tickets kopen via www.whatsnextconference.be.

Contacteer voor meer informatie:
Saar Dietvorst | [email protected] | +32 468 19 75 07
whatsnextconference.be