Persuitnodiging: Ontmoet de meest veelbelovende start-ups in de gloednieuwe locatie van Start it @kbc

Maandag 7 september 2015 —

Beste journalist,

Op 15 september 2015 opent Start it @kbc - in samenwerking met KBC Brussels en BetaGroup - de deuren van zijn vijfde locatie, in het hart van de Europese wijk in Brussel. Dat is meteen ook het startschot van de eerste Brusselse ‘pitch’ van Start it @kbc. Een dag waarop start-ups hun innovatieve ideeën live voorstellen aan een professionele jury.

We nodigen u graag uit op 15 september om 16u, voor de inhousing ceremony waarop we de winnaars van deze eerste Brusselse pitch bekendmaken.

De winnende start-ups krijgen meteen de sleutel in handen van hun gloednieuwe co-working space in Brussel. Ze genieten er het komende jaar niet alleen van gratis huisvesting, maar ook van professionele coaching, training en netwerking in een internationale setting. Start it @kbc Brussel biedt plaats aan zo'n 60 jonge ondernemers.

• 15u30: Welkom
  • 16u00: Start inhousing ceremony
  • 16u30: Interviews* met de winnende start-ups, Lode Uytterschaut en Katrien Dewijngaert (Founders Start it @kbc), Damien Van Renterghem (CEO KBC Brussels) en Julie Foulon (Founder BetaGroup)
  • 18u00: Pauze
  • 19u00: Keynote Bruno Wattenbergh, Founder impulse.brussels: 'Start-ups will change the world, starting in Brussels'
  • 20u00: Networking party met food en drinks
  • 23u00: Einde

*Persruimte met Wifi beschikbaar. Broodjes en drank voorzien.
#startitBXL

Wetenschapsstraat 23, Brussel

Wilt u in primeur alle details over de meest veelbelovende start-ups in België? Schrijf u dan hier in.

Katrien Dewijngaert, jurylid en co-founder van Start it @kbc, vertelt:“Tussen 5 augustus en 5 september kregen we 28 projecten binnen van start-ups die actief zijn in Hi-Tech, Fin-Tech, sales, design en entertainment. De meest innovatieve en veelbelovende ondernemers zullen tijdens de pitch op 15 september hun idee live voorstellen aan onze jury. De winnaars krijgen gratis onze gloednieuwe co-working space in Brussel ter beschikking en worden opgenomen in het inspirerende Start it-netwerk. Wij helpen hun ondernemersdroom waar te maken!”

In de jury

• Start it @kbc: Lode Uytterschaut en Katrien Dewijngaert